turniej Pre DMP

(sobota) 15 listopada, 8:00 – 15 listopada, 18:15

Wydarzenie jednorazowe

turniej Pre DMP

Magma, ul. Gawędy 5, Bydgoszcz

Informacje szczegółowe

Rodzaj wydarzenia

Turniej

Lokalizacja

Magma, ul. Gawędy 5, Bydgoszcz

Wstęp na wydarzenie

Wstęp

Darmowy

Informacje o wydarzeniu

Gra

Middle earth strategy battle game

Host wydarzenia

Harmonogram

sobota, 15 listopada

08:00 – 10:15

Pierwsza runda

10:35 – 12:50

druga runda

13:00 – 13:30

przerwa obiadowa

13:30 – 15:45

trzecia runda

16:00 – 18:15

czwarta runda

Zasady wydarzenia

Ilość punktów / limity armijne

800

Maksymalna Ilość uczestników

12 par

Zasady

Sędzia główny: Kordian Kafar

  1. informacje ogólne

a) turniej jest turniejem lokalnym liczącym się do ligi ogólnopolskiej MESBG
b) turniej jest turniejem parowym

c) Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski.
d) W pierwszej rundzie możliwe jest rzucanie wyzwań ale musi to nastąpić i być zgłoszone zanim opublikowane zostaną rozpiski (post do wyzwań będzie na wydarzeniu kilka dni przed upublicznieniem rozpisek)

e) Zgłoszenia na turniej należy umieścić na platformie championshub, do 14.11.2025

f) Rozpiski umieszczamy na stronie championshub w formacie JPG,PNG (może być wersja a army builder)

g) W zgłoszeniu ma być imię, pseudonim, nazwisko i ID gracza. Może być wpisane w rozpisce gracza

h) Gracz powinien posiadać kości, miarkę calową, opis scenariuszy, statystyki, zasady swojej armii jak i rozpiskę (zasady, statystyki i rozpiski mogą być w wersji elektronicznej, byleby dało się je odczytać w czasie bitwy i były aktualne)

i) Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.


  1. kompozycja armii

a) Każda para wystawia jeden armylist dobra i jeden armylist zła

b) format punktów 800 punktów

c) Armie muszą być skomponowane na podstawie zasad wydanych do dnia 14.11.2025

d) możliwość jest wystawienie jest proxów, lecz nie ma być to większość armii. W razie dużej części proxów w armii proszona jest informacja do sędzi głównego.

e) Można wykorzystywać zamienniki modeli, ważne żeby były na tyle podobne do oryginałów żeby można było rozpoznać przeciwnikom.

f) Nie ma wymogu pomalowanej i wypodstawkowanej armii
g) Jest możliwość zmiany rozpisek (lecz nie armylistu) pomiędzy rundami przed ogłoszeniem paringów i scenariuszy na następną rundę.


  1. rozgrywka

a) Podczas turnieju gracze rozgrywają 4 bitwy.
b) Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 135 minut. W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze dogrywają obecnie rozgrywaną TURĘ i zgłaszają wyniki - mają na to 10 minut. Po tym czasie następuje dice down, podczas którego jedynie można dokończyć trwającą akcję (wyegzekwowanie efektów rzuconego czaru, strzału o ile nastąpił rzut na trafienie, walki o ile nastąpił rzut na jej wygranie ale bez ruchu po heroicznej, w przypadku ruchu danego modelu - dokończenie go).

c) Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali.

Uwagi do scenariuszy: w scenariuszach maelstorm of battle rozstawiamy się naprzemiennie. Machiny wystawiane są na początku, (przypominam o tym wyjątku).

d) Przed każdą rundą zaczynając od drugiej, będzie możliwość zmiany rozpisek (ale nie armylistu)


  1. Punktacja

    Zliczamy punkty z scenariusza, są to małe punkty (MP)
    duże punkty są to punkty przyznawane na podstawie Małych Punktów i są podstawą do rozstrzygnięcia która drużyna wygra dany paring. Gracze Wpisują sami te punkty.

    duża wygrana = 5 DP

    mała wygrana = 4 DP

    remis = 2 DP

    mała przegrana = 1 DP

    duża przegrana = 0 DP

    Duża wygrana jest wtedy, gdy gracz który miał więcej MP ma ich dwa razy więcej i ma ich o minimum 6 więcej.

    Mała wygrana jest wtedy, gdy gracz który wygrał ma tylko więcej MP

    Remis jest wtedy gdy obaj gracze mają tyle samo MP.

dodatkowe punkty:

- poprawna rozpiska wysłana na czas=+5pkt

- wysłanie wpisowego na czas=+5pkt


  1. przepisy porządkowe

a) Za oszukiwanie, wałowanie, przypadki chamstwa, ewidentna grę na czas może nałożyć na gracza karę – ostrzeżenie lub punkty karne (od 1 do 12 pkt w aktualnie stoczonej bitwie - małe punkty lub - 1 do - 20 w dużych).

b) Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas gracz, który po raz drugi wzywa sędziego i po raz drugi nie będzie miał racji podczas niepotrzebnej sprzeczki zostanie ukarany punktami karnymi. Zatem spójrzcie w zasady swoich modeli i FAQ, aby nie zarobić punktów karnych.

c) W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20 (wiadomo, każdemu zdarza się rzucić przekleństwo w powietrze, byle nie było to nagminne).

d) Jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia w kwestiach takich jak liczba potęg pozostała danemu modelowi, pozycja modelu przed wykonaniem ruchu, wynik na kości po jej zgarnięciu ze stołu i inne tego typu sytuacje i zawołają sędziego, aby taką sytuację rozstrzygnął, skończy się to rzutem spornym i punktami karnymi dla obu stron

e) Wszelkie spory mają być rozstrzygane z podręcznikiem. W sytuacji gdy zostanę wezwany do prostego pytania na które odpowiedź znajduje się w podręczniku lub opisie modeli, wlepiam karne automatycznie. Można mnie jednak poprosić o wgląd do FAQ lub podręcznika przed zadaniem pytania, jest to jak najbardziej wskazane.

f) Decyzje sędziów są nieodwołalne (nawet jeśli błędne - nam też się zdarza pomylić)

kontakt

Masz więcej pytań? Odwiedź nas lub skontaktuj się zdalnie!

dla graczy

Muzeum Wodociągów Hala Pomp

W każdą ostatnią niedzielę miesiąca spotkasz nas w Muzeum Wodociągów Hala Pomp na Bydgoskiej Strefie Gier Bez Prądu.

dla partnerów i mediów

Jeśli jesteś przedstawicielem mediów, partnerem biznesowym lub sponsorem, zachęcamy do kontaktu. Oferujemy szerokie możliwości współpracy przy organizacji wydarzeń, turniejów i kampanii promocyjnych, które angażują naszą dynamicznie rozwijającą się społeczność. Wspieraj naszą pasję, budując wspólnie niezapomniane doświadczenia i wzmacniając zaangażowanie fanów gier bitewnych!

Poznaj nas na miejscu

ul. Gawędy 5, 85-792 Bydgoszcz