(sobota) 29 listopada, 8:00 – 30 listopada, 15:00
Wydarzenie jednorazowe
Drużynowe Mistrzostwa Polski MESBG 2025
Gdańska 187, 85-674 Bydgoszcz
Informacje szczegółowe
Rodzaj wydarzenia
Turniej
Link do rejestracji
Lokalizacja
Gdańska 187, 85-674 Bydgoszcz
Wstęp na wydarzenie
Wstęp
Płatny (tylko przelewem)
Informacje dodatkowe
130 zł/gracz (780 zł) wersja bez obiadu i śniadania. Gracze do 16 roku życia włącznie i gracze będący w stowarszeniu hobbystów magma minimum pół roku (do dnia turnieju włącznie) zniżka -50% wpisowego
Opcje płatności
Online
Kwota:
1080,00 zł
Nr. konta bankowego:
42 1050 1139 1000 0090 8035 5101
Tytuł przelewu:
"Nazwa drużyny" DMP2025 z jednienem/bez jedzenia i ilość graczy poniżej 16 roku życia
Informacje o wydarzeniu
Gra
Middle earth strategy battle game
Host wydarzenia
Harmonogram
sobota, 29 listopada
08:00 – 10:15
pierwsza bitwa
10:40 – 12:55
druga bitwa
13:00 – 14:00
przerwa obiadowa
14:05 – 16:20
trzecia bitwa
16:30 – 18:40
czwarta bitwa
niedziela, 30 listopada
09:00 – 11:15
piąta bitwa
11:30 – 13:45
szósta bitwa
14:20 – 15:00
ogłoszenie wyników
Zasady wydarzenia
Ilość punktów / limity armijne
800
Maksymalna Ilość uczestników
36 drużyn (216 graczy)
Zasady
Sędzia główny
1. Jerzy Sikorski
Sędziowie liniowi i wsparcie techniczne
1.Kordian Kafar
2. Błażej Głowacki
W ramach wpisowego gracze otrzymują:
- wstęp na turniej
- nagrody rzeczowe dla każdego uczestnika
- nagrody dla TOP 3
- nagrody dla uczestników w konkursie malarskim
- nagroda dla MVP turnieju
- obiad + śniadanie
- drobny poczęstunek -ciastka i słone przekąski
- kawa, herbata i woda
informacje ogólne
1.1. Turniej jest turniejem drużynowym Ligi Ogólnopolskiej MIddle Earth SBG. Nie jest zaliczany do rankingu LO wg zasad podanych przez LO.
1.2. Drużyny składają się z 6 graczy
1.3. Każda drużyna ma wyznaczonego kapitana, który odpowiada za całą drużynę, zarówno za jej zachowanie jak i decyzje podejmowane podczas parowania i w sytuacjach spornych.
1.4. W trakcie rozgrywek będzie grane tylko bitwy Dobro vs Zło.
1.5. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane na przynajmniej tydzień przed samym turniejem. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga drużyna po danej turze walczą ze sobą, drużyna trzecia walczy z czwartą itd.
paringi patrzymy tylko po punktach pierwszorzędnych (punkty meczowe) i drugorzędnie (duże punkty)
1.6. Każda drużyna zobowiązana jest do wysłania zgłoszeń, dokonania opłaty oraz wysłania rozpisek wg poniższego harmonogramu:
a) do 09.11.2025 - zgłoszenie na turniej na: championshub. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, nick i ID oraz miejscowość, z której pochodzą gracze oraz zaznaczenie kto jest kapitanem wraz z numerem kontaktowym do takowego (może być to uzupełnione na rozpisce). W celu wpisania do tabeli proszę też o informację, jeżeli gracz ma mniej niż 16 lat.
b) do 09.11.2025 – dokonać opłaty za turniej przelewem z dopiskiem DMP2025 i nazwa drużyny
Stowarzyszenie Hobbystów Magma
42 1050 1139 1000 0090 8035 5101
ING Bank Śląski S.A.
c) do 23.11.2025 – Wstawić rozpiski na championshub w formie JPG z tabletop admiral lub MESBG list builder.
1.7. kolejność zgłoszeń w pierwszej kolejności po kolejności dokonania opłat. Opłaty po terminie wpłat (09.11.2025) nie są zwracane.
1.8. Gracze zobowiązani są posiadać: kostki, miarkę calową, scenariusze, wydrukowaną rozpiskę oraz statystyki i zasady swojej armii.
1.9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.
1. 10. Wewnątrz budynku zakazane jest palenie papierosów i innych używek w tym e-papierosów, IKOSów i innych tego typu rzeczy. Wyznaczone są miejsca do tego celu na zewnątrz budynku.
kompozycja armii
2.1 . Każda drużyna wystawia 3 rozpiski armii dobra i 3 rozpiski armii zła. Armylisty oraz bohaterowie imienni będący po tej samej stronie (Dobra lub Zła) nie mogą się powtarzać. Zatem można wystawić Sarumana w armii Dobra oraz Sarumana w armii Zła.
2.2. Format punktowy to 800 pkt
2.3. Armie muszą być skomponowane na podstawie najnowszych podręczników GW i FAQ do nich.
2.4 Legacy jest dopuszczone do gry
2.5. Niedopuszczalne jest wystawienie proxów. Dopuszcza się jednak wystawianie konwersji po uprzednim zweryfikowaniu tego u sędziego. Zdjęcia konwersji lub pytania ich dotyczące proszę wysyłać na mail: DMPBYDGOSZCZ@gmail.com najpóźniej do 12.11.2025.
2. 6. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd.
2.7. Wszystkie modele muszą być pomalowane i wypodstawkowane. W innym wypadku sędzia może naliczyć punkty karne.
2.8. Dopuszczone są do gry modele spoza oferty GW. (weryfikacja modeli jak w punkcie 2.4.2.9. Za poprawność rozpisek odpowiadają gracze - nie sędzia. Jak macie byka - poprawcie go.
2.10 Każdy z graczy ma obowiązek posiadania czytelnej rozpiski papierowej swojej armii oraz zasad specjalnych i FAQ do swojej armii i modeli w celu sprawdzenia i udostępnienia przeciwnikowi w razie potrzeby bez konieczności wzywania sędziego.
2. 11. armie muszą być ułożone zgodnie z podręcznikami oraz innymi dokumentami GW wydanymi publicznie do dnia 10.11.2025 włącznie.
rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 6 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 120 minut.
Jeżeli wystawianie modeli na początku gry trwa więcej niż 15 min będzie to traktowane jak gra na czas.
W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze mają 10 minut na dogranie tury. Po upływie czasu lub zakończeniu tury obaj gracze odkładają kości i liczą wyniki.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniem Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej oraz oficjalnymi FAQ - są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach, aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów jako jednostki miary.
4. Po zakończeniu wszystkich pojedynków kapitanowie drużyn przeciwnych zgłaszają wyniki
5. Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali
6. System parowania graczy (zostanie uzupełniony)
7. Na turnieju gramy tylko dobro vs zło.
scenariusze
Przed turniejem zostaną wylosowane scenariusze z każdej puli (czyli 6 scenariuszy z 6 różnych puli). Scenariusze zostaną rozegrane w tej kolejności.Runda 1 – Pool 6
Runda 2 – Pool 3
Runda 3 – Pool 1
Runda 4 – Pool 5
Runda 5 – Pool 4
Runda 6 - Pool 2system parowania graczy
5.1. każdy z kapitanów grających drużyn rzuca roll-off
5.2. drużyna która wygra roll-of wystawia rozpiskę na wybranym stole
5.3. drużyna która przegrała roll-of układa rozpiskę do już wystawionej rozpiski*, a potem wystawia jedną z następnych rozpisek na wolny stół
5.4. drużyna która wygrała roll-off powtarza punkt 3
5.5. obie drużyny powtarzają punkt 3 i 4 aż do wystawienia wszystkich rozpisek.
* nie wolno wystawić rozpiski na danym stole jeśli jest tam rozpiska drużyny przeciwnej z tej samej strony konfliktu (nie wolno grać dobro vs dobro i zło vs zło)
przepisy porządkowe
1. Bezpodstawne przedłużanie gry będzie karane ostrzeżeniami i w konsekwencji karami. Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas gracz, który po raz drugi wzywa sędziego i po raz drugi nie będzie miał racji podczas niepotrzebnej sprzeczki zostanie ukarany punktami karnymi(patrz wyżej). Zatem spójrzcie w zasady swoich modeli i FAQ, aby nie zarobić punktów karnych.
2. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20
3. Wszelkie sytuacje sporne powinny być rozstrzygane przez rzut sporny, a sędziowie mogą być wzywani jedynie, jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia.
4. Sędzia ma prawo wymóc na graczu korzystanie z kubka do kości w przypadku, kiedy zostanie on posądzony przez przeciwnika o "podejrzane" sposoby rzucania nimi. W takim przypadku obaj gracze wszelkich rzutów dokonują przy użyciu kubka, jeśli żaden z nich nie posiada kubka lub same kości budzą zastrzeżenia obaj gracze używają tego samego zestawu kości.
5. W przypadku posądzenia gracza o "grę na czas" do stołu zostanie przydzielony sędzia pomocniczy oraz w razie konieczności stoper szachowy. W przypadku potwierdzenia przez sędziego gry na czas gracz oskarżony otrzyma do 3 ostrzeżeń - patrz zapis o karach za grę na czas.
6. Decyzje sędziów są nieodwołalne.
Dodatkowe informacje
dla graczy z stowarzyszenia hobbystów magma będący członkami minimum 6 miesięcy rabat 50% na wpisowe,
dla graczy poniżej 16 roku życia rabat - 50% wpisowego
link do wydarzenia na FB i wszelkich dodatkowych informacji z poza regulaminu: https://fb.me/e/4NHIpcNrx
kontakt
Masz więcej pytań? Odwiedź nas lub skontaktuj się zdalnie!
dla graczy
Discord
Młyny Rothera
W każdą ostatnią niedzielę miesiąca spotkasz nas w Młynach Rothera na Bydgoskiej Strefie Gier Bez Prądu.
dla partnerów i mediów
Jeśli jesteś przedstawicielem mediów, partnerem biznesowym lub sponsorem, zachęcamy do kontaktu. Oferujemy szerokie możliwości współpracy przy organizacji wydarzeń, turniejów i kampanii promocyjnych, które angażują naszą dynamicznie rozwijającą się społeczność. Wspieraj naszą pasję, budując wspólnie niezapomniane doświadczenia i wzmacniając zaangażowanie fanów gier bitewnych!
Discord
Poznaj nas na miejscu
ul. Gawędy 5, 85-792 Bydgoszcz