Drużynowe Mistrzostwa Polski MESBG 2025

(sobota) 29 listopada, 8:00 – 30 listopada, 15:00

Wydarzenie jednorazowe

Drużynowe Mistrzostwa Polski MESBG 2025

Gdańska 187, 85-674 Bydgoszcz

Informacje szczegółowe

Rodzaj wydarzenia

Turniej

Lokalizacja

Gdańska 187, 85-674 Bydgoszcz

Wstęp na wydarzenie

Wstęp

Płatny (tylko przelewem)

Informacje dodatkowe

130 zł/gracz (780 zł) wersja bez obiadu i śniadania. Gracze do 16 roku życia włącznie i gracze będący w stowarszeniu hobbystów magma minimum pół roku (do dnia turnieju włącznie) zniżka -50% wpisowego

Opcje płatności

Online

Kwota:

1080,00 zł

Nr. konta bankowego:

42 1050 1139 1000 0090 8035 5101

Tytuł przelewu:

"Nazwa drużyny" DMP2025 z jednienem/bez jedzenia i ilość graczy poniżej 16 roku życia

Informacje o wydarzeniu

Gra

Middle earth strategy battle game

Host wydarzenia

Harmonogram

sobota, 29 listopada

08:00 – 10:15

pierwsza bitwa

10:40 – 12:55

druga bitwa

13:00 – 14:00

przerwa obiadowa

14:05 – 16:20

trzecia bitwa

16:30 – 18:40

czwarta bitwa

niedziela, 30 listopada

09:00 – 11:15

piąta bitwa

11:30 – 13:45

szósta bitwa

14:20 – 15:00

ogłoszenie wyników

Zasady wydarzenia

Ilość punktów / limity armijne

800

Maksymalna Ilość uczestników

36 drużyn (216 graczy)

Zasady

Sędzia główny
1. Jerzy Sikorski


Sędziowie liniowi i wsparcie techniczne
1.Kordian Kafar
2. Błażej Głowacki



W ramach wpisowego gracze otrzymują:
- wstęp na turniej
- nagrody rzeczowe dla każdego uczestnika
- nagrody dla TOP 3
- nagrody dla uczestników w konkursie malarskim
- nagroda dla MVP turnieju
- obiad + śniadanie
- drobny poczęstunek -ciastka i słone przekąski
- kawa, herbata i woda


  1. informacje ogólne
    1.1. Turniej jest turniejem drużynowym Ligi Ogólnopolskiej MIddle Earth SBG. Nie jest zaliczany do rankingu LO wg zasad podanych przez LO.
    1.2. Drużyny składają się z 6 graczy
    1.3. Każda drużyna ma wyznaczonego kapitana, który odpowiada za całą drużynę, zarówno za jej zachowanie jak i decyzje podejmowane podczas parowania i w sytuacjach spornych.
    1.4. W trakcie rozgrywek będzie grane tylko bitwy Dobro vs Zło.
    1.5. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane na przynajmniej tydzień przed samym turniejem. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga drużyna po danej turze walczą ze sobą, drużyna trzecia walczy z czwartą itd.
    paringi patrzymy tylko po punktach pierwszorzędnych (punkty meczowe) i drugorzędnie (duże punkty)
    1.6. Każda drużyna zobowiązana jest do wysłania zgłoszeń, dokonania opłaty oraz wysłania rozpisek wg poniższego harmonogramu:
    a) do 09.11.2025 - zgłoszenie na turniej na: championshub. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, nick i ID oraz miejscowość, z której pochodzą gracze oraz zaznaczenie kto jest kapitanem wraz z numerem kontaktowym do takowego (może być to uzupełnione na rozpisce). W celu wpisania do tabeli proszę też o informację, jeżeli gracz ma mniej niż 16 lat.
    b) do 09.11.2025 – dokonać opłaty za turniej przelewem z dopiskiem DMP2025 i nazwa drużyny
    Stowarzyszenie Hobbystów Magma
    42 1050 1139 1000 0090 8035 5101
    ING Bank Śląski S.A.
    c) do 23.11.2025 – Wstawić rozpiski na championshub w formie JPG z tabletop admiral lub MESBG list builder.
    1.7. kolejność zgłoszeń w pierwszej kolejności po kolejności dokonania opłat. Opłaty po terminie wpłat (09.11.2025) nie są zwracane.
    1.8. Gracze zobowiązani są posiadać: kostki, miarkę calową, scenariusze, wydrukowaną rozpiskę oraz statystyki i zasady swojej armii.
    1.9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.
    1. 10. Wewnątrz budynku zakazane jest palenie papierosów i innych używek w tym e-papierosów, IKOSów i innych tego typu rzeczy. Wyznaczone są miejsca do tego celu na zewnątrz budynku.


  1. kompozycja armii

    2.1 . Każda drużyna wystawia 3 rozpiski armii dobra i 3 rozpiski armii zła. Armylisty oraz bohaterowie imienni będący po tej samej stronie (Dobra lub Zła) nie mogą się powtarzać. Zatem można wystawić Sarumana w armii Dobra oraz Sarumana w armii Zła.
    2.2. Format punktowy to 800 pkt
    2.3. Armie muszą być skomponowane na podstawie najnowszych podręczników GW i FAQ do nich.
    2.4 Legacy jest dopuszczone do gry
    2.5. Niedopuszczalne jest wystawienie proxów. Dopuszcza się jednak wystawianie konwersji po uprzednim zweryfikowaniu tego u sędziego. Zdjęcia konwersji lub pytania ich dotyczące proszę wysyłać na mail: DMPBYDGOSZCZ@gmail.com najpóźniej do 12.11.2025.
    2. 6. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd.
    2.7. Wszystkie modele muszą być pomalowane i wypodstawkowane. W innym wypadku sędzia może naliczyć punkty karne.
    2.8. Dopuszczone są do gry modele spoza oferty GW. (weryfikacja modeli jak w punkcie 2.4.

    2.9. Za poprawność rozpisek odpowiadają gracze - nie sędzia. Jak macie byka - poprawcie go.
    2.10 Każdy z graczy ma obowiązek posiadania czytelnej rozpiski papierowej swojej armii oraz zasad specjalnych i FAQ do swojej armii i modeli w celu sprawdzenia i udostępnienia przeciwnikowi w razie potrzeby bez konieczności wzywania sędziego.
    2. 11. armie muszą być ułożone zgodnie z podręcznikami oraz innymi dokumentami GW wydanymi publicznie do dnia 10.11.2025 włącznie.


  1. rozgrywka
    1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 6 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 120 minut.
    Jeżeli wystawianie modeli na początku gry trwa więcej niż 15 min będzie to traktowane jak gra na czas.
    W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze mają 10 minut na dogranie tury. Po upływie czasu lub zakończeniu tury obaj gracze odkładają kości i liczą wyniki.
    2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniem Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej oraz oficjalnymi FAQ - są one wiążącą interpretacją zasad.
    3. Odległości mierzymy w calach, aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów jako jednostki miary.
    4. Po zakończeniu wszystkich pojedynków kapitanowie drużyn przeciwnych zgłaszają wyniki
    5. Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali
    6. System parowania graczy (zostanie uzupełniony)
    7. Na turnieju gramy tylko dobro vs zło.


  1. scenariusze
    Przed turniejem zostaną wylosowane scenariusze z każdej puli (czyli 6 scenariuszy z 6 różnych puli). Scenariusze zostaną rozegrane w tej kolejności.

    Runda 1 – Pool 6
    Runda 2 – Pool 3
    Runda 3 – Pool 1
    Runda 4 – Pool 5
    Runda 5 – Pool 4
    Runda 6 - Pool 2


  2. system parowania graczy

    5.1. każdy z kapitanów grających drużyn rzuca roll-off

    5.2. drużyna która wygra roll-of wystawia rozpiskę na wybranym stole

    5.3. drużyna która przegrała roll-of układa rozpiskę do już wystawionej rozpiski*, a potem wystawia jedną z następnych rozpisek na wolny stół

    5.4. drużyna która wygrała roll-off powtarza punkt 3

    5.5. obie drużyny powtarzają punkt 3 i 4 aż do wystawienia wszystkich rozpisek. 

    *  nie wolno wystawić rozpiski na danym stole jeśli jest tam rozpiska drużyny przeciwnej z tej samej strony konfliktu (nie wolno grać dobro vs dobro i zło vs zło)


  3. przepisy porządkowe
    1. Bezpodstawne przedłużanie gry będzie karane ostrzeżeniami i w konsekwencji karami. Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas gracz, który po raz drugi wzywa sędziego i po raz drugi nie będzie miał racji podczas niepotrzebnej sprzeczki zostanie ukarany punktami karnymi(patrz wyżej). Zatem spójrzcie w zasady swoich modeli i FAQ, aby nie zarobić punktów karnych.
    2. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20
    3. Wszelkie sytuacje sporne powinny być rozstrzygane przez rzut sporny, a sędziowie mogą być wzywani jedynie, jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia.
    4. Sędzia ma prawo wymóc na graczu korzystanie z kubka do kości w przypadku, kiedy zostanie on posądzony przez przeciwnika o "podejrzane" sposoby rzucania nimi. W takim przypadku obaj gracze wszelkich rzutów dokonują przy użyciu kubka, jeśli żaden z nich nie posiada kubka lub same kości budzą zastrzeżenia obaj gracze używają tego samego zestawu kości.
    5. W przypadku posądzenia gracza o "grę na czas" do stołu zostanie przydzielony sędzia pomocniczy oraz w razie konieczności stoper szachowy. W przypadku potwierdzenia przez sędziego gry na czas gracz oskarżony otrzyma do 3 ostrzeżeń - patrz zapis o karach za grę na czas.
    6. Decyzje sędziów są nieodwołalne.

Dodatkowe informacje

dla graczy z stowarzyszenia hobbystów magma będący członkami minimum 6 miesięcy rabat 50% na wpisowe,
dla graczy poniżej 16 roku życia rabat - 50% wpisowego

link do wydarzenia na FB i wszelkich dodatkowych informacji z poza regulaminu: https://fb.me/e/4NHIpcNrx

kontakt

Masz więcej pytań? Odwiedź nas lub skontaktuj się zdalnie!

dla graczy

Młyny Rothera

W każdą ostatnią niedzielę miesiąca spotkasz nas w Młynach Rothera na Bydgoskiej Strefie Gier Bez Prądu.

dla partnerów i mediów

Jeśli jesteś przedstawicielem mediów, partnerem biznesowym lub sponsorem, zachęcamy do kontaktu. Oferujemy szerokie możliwości współpracy przy organizacji wydarzeń, turniejów i kampanii promocyjnych, które angażują naszą dynamicznie rozwijającą się społeczność. Wspieraj naszą pasję, budując wspólnie niezapomniane doświadczenia i wzmacniając zaangażowanie fanów gier bitewnych!

Poznaj nas na miejscu

ul. Gawędy 5, 85-792 Bydgoszcz