Magmowe Pojedynki

(sobota) 17 maja, 7:30 – 17 maja, 14:50

Wydarzenie jednorazowe

Magmowe Pojedynki

Magma, ul. Gawędy 5, Bydgoszcz

Informacje szczegółowe

Rodzaj wydarzenia

Turniej

Lokalizacja

Magma, ul. Gawędy 5, Bydgoszcz

Wstęp na wydarzenie

Wstęp

Płatny (przelew lub na miejscu)

Informacje dodatkowe

20 zł dla członków stowarzyszenia hobbystów magma

Opcje płatności

Na miejscu

Kwota:

25,00 zł

Online

Kwota:

25,00 zł

Nr. konta bankowego:

86 1600 1462 1710 9111 5000 0162

Tytuł przelewu:

imię i nazwisko pojedynki magmowe

Informacje o wydarzeniu

Gra

MIddle earth strategy battle game

Host wydarzenia

Harmonogram

sobota, 17 maja

07:30 – 09:30

Pierwsza bitwa

09:50 – 11:50

druga bitwa

11:50 – 12:20

przerwa obiadowa

12:20 – 14:20

trzecia bitwa

14:30 – 14:50

ogłoszenie wyników i sprzątanie

Zasady wydarzenia

Ilość punktów / limity armijne

699

Maksymalna Ilość uczestników

24

Zasady

Sędzia główny: Kordian Kafar

  1. informacje ogólne

a) turniej jest turniejem lokalnym liczącym się do ligi ogólnopolskiej MESBG

b) Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski. W pierwszej rundzie możliwe jest rzucanie wyzwań ale musi to nastąpić i być zgłoszone zanim opublikowane zostaną rozpiski (post do wyzwań będzie na wydarzeniu kilka dni przed upublicznieniem rozpisek)

c) Opłata za wpisowe na turniej jest opłacana na miejscu w dzień turnieju.

d) Zgłoszenia na turniej należy umieścić na platformie championshub, do 11.05.2025

e) Rozpiski umieszczamy na stronie championshub w formacie JPG,PNG (może być wersja a army builder)

f) W zgłoszeniu ma być imię, pseudonim, nazwisko i ID gracza. Może być wpisane w rozpisce gracza

g) Gracz powinien posiadać kości, miarkę calową, opis scenariuszy, statystyki, zasady swojej armii jak i rozpiskę (zasady, statystyki i rozpiski mogą być w wersji elektronicznej, byleby dało się je odczytać w czasie bitwy i były aktualne)

h)Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.


  1. kompozycja armii

a) Gracz wystawia armie dobra lub zła

b) format punktów 699 punktów

c) Armie muszą być skomponowane na podstawie zasad wydanych do dnia 10.05.2025

d) możliwość jest wystawienie jest proxów, lecz nie ma być to większość armii. W razie dużej części proxów w armii proszona jest informacja do sędzi głównego.

e) Można wykorzystywać zamienniki modeli, ważne żeby były na tyle podobne do oryginałów żeby można było rozpoznać przeciwnikom.

f) Nie ma wymogu pomalowanej i wypodstawkowanej armii


  1. rozgrywka

a) Podczas turnieju gracze rozgrywają 3 bitwy. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 120 minut. W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze dogrywają obecnie rozgrywaną TURĘ i zgłaszają wyniki - mają na to 10 minut. Po tym czasie następuje dice down, podczas którego jedynie można dokończyć trwającą akcję (wyegzekwowanie efektów rzuconego czaru, strzału o ile nastąpił rzut na trafienie, walki o ile nastąpił rzut na jej wygranie ale bez ruchu po heroicznej, w przypadku ruchu danego modelu - dokończenie go).

b) Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali.

c) Uwagi do scenariuszy: w scenariuszach maelstorm of battle rozstawiamy się naprzemiennie. Machiny wystawiane są na początku, (przypominam o tym wyjątku).


  1. Punktacja

Liczymy małe punkty, które są zdobyte to są zz scnariusza.

Gramy na tabelce bydgoskiej (link zostanie uzupełniony i będzie jeszcze post)

O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, następnie suma małych punktów.

dodatkowe punkty:

- poprawna rozpiska wysłana na czas=+5pkt

- wysłanie wpisowego na czas=+5pkt


  1. przepisy porządkowe

a) Za oszukiwanie, wałowanie, przypadki chamstwa, ewidentna grę na czas może nałożyć na gracza karę – ostrzeżenie lub punkty karne (od 1 do 12 pkt w aktualnie stoczonej bitwie - małe punkty lub - 1 do - 20 w dużych).

b) Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas gracz, który po raz drugi wzywa sędziego i po raz drugi nie będzie miał racji podczas niepotrzebnej sprzeczki zostanie ukarany punktami karnymi. Zatem spójrzcie w zasady swoich modeli i FAQ, aby nie zarobić punktów karnych.

c) W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20 (wiadomo, każdemu zdarza się rzucić przekleństwo w powietrze, byle nie było to nagminne).

d) Jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia w kwestiach takich jak liczba potęg pozostała danemu modelowi, pozycja modelu przed wykonaniem ruchu, wynik na kości po jej zgarnięciu ze stołu i inne tego typu sytuacje i zawołają sędziego, aby taką sytuację rozstrzygnął, skończy się to rzutem spornym i punktami karnymi dla obu stron

e) Wszelkie spory mają być rozstrzygane z podręcznikiem. W sytuacji gdy zostanę wezwany do prostego pytania na które odpowiedź znajduje się w podręczniku lub opisie modeli, wlepiam karne automatycznie. Można mnie jednak poprosić o wgląd do FAQ lub podręcznika przed zadaniem pytania, jest to jak najbardziej wskazane.

Decyzje sędziów są nieodwołalne (nawet jeśli błędne - nam też się zdarza pomylić)

Dodatkowe informacje

Link do wydarzenia na FB:https://fb.me/e/6sf1lvXd6


kontakt

Masz więcej pytań? Odwiedź nas lub skontaktuj się zdalnie!

dla graczy

Młyny Rothera

W każdą ostatnią niedzielę miesiąca spotkasz nas w Młynach Rothera na Bydgoskiej Strefie Gier Bez Prądu.

dla partnerów i mediów

Jeśli jesteś przedstawicielem mediów, partnerem biznesowym lub sponsorem, zachęcamy do kontaktu. Oferujemy szerokie możliwości współpracy przy organizacji wydarzeń, turniejów i kampanii promocyjnych, które angażują naszą dynamicznie rozwijającą się społeczność. Wspieraj naszą pasję, budując wspólnie niezapomniane doświadczenia i wzmacniając zaangażowanie fanów gier bitewnych!

Poznaj nas na miejscu

ul. Gawędy 5, 85-792 Bydgoszcz